31 Mart 2017 Cuma

HOLİFEST İSTANBUL'17


HOLİFEST İSTANBUL 2017

Bu yaz Holifest İstanbul'17 ile eğlenmeye hazır mısın :)?

Dünyanın 50'den fazla ülkesinde kutlanan, Hint kültürünün en büyük geleneksel bayramı ve 2016'nın en ses getiren etkinliği olan Holifest İstanbul bu sene tekrar 22-23 Nisan 2017 tarihlerinde Sarıyer Event Garden etkinlik alanında gerçekleşecek.

Yılın ilk açık hava festivali olma özelliğini koruyan Holifest İstanbul misafirleri, şehrin karmaşasından uzaklaşarak, baharın gelişini müjdeleyen müthiş bir Holi Festivalinin coşkusunu yaşayacaklar. Etkinlik alanında Hint mutfağının birçok çeşidini bulacakları restoranlar, Hint kınası atölyeleri, Hint dans grupları, dünyaca ünlü Hintli DJ'ler, Hint giysi ve aksesuarlarının sergilendiği butiklerle Hint kültürünün tüm güzelliklerini tadacaklar.

Sen de bu güzel organizasyonda arkadaşlarınla yer almak istiyorsan hemen Holifest bilekliği, tişörtü ve toz boya paketi hediyelerinle www.holifest.com.tr adresinden günlük ya da kombine biletini almayı sakın unutma!

Hint mitolojisinde de yer aldığı gibi, haydi hep beraber barış, mutluluk, huzur ve aşk dilekleriyle rengarenk kutlayalım; iyinin kötüye karşı zaferini, doğa ananın uyanışını!






30 Mart 2017 Perşembe

Konya'da Şivlilik Alarmı!

konya şivlilik
 
Konya bugün sabaha erkenden gözlerini açtı. Çünkü bugün şivlilik! Çoçuklar erkenden uyanacak ellerine poşetlerini alacak ve kapı kapı dolaşıp şivlilik şekerlemelerini isteyecekler. Ablalar, teyzeler onlara şekerler, çikolatalar verirken nineler de hamur işi bişiler yapıp dağıtacak. Bizde adettendir çoçuk boş çevrilmez eğer Konya' da oturuyorsanız bu gelenekleri öğrenmeniz gerek. Zira bugün çoçukların bayramı!

Peki şivlilik nedir?

Üç ayların başlangıcı Konya'da şivlilikle kutlanıyor. Kutlamalar normalde Regaip Kandilinden bi gün önceki gece başlıyor. Akşam yemeklerini yiyen çoçuklar hemen renkli fenerlerini kapıp dışarı çıkıyorlar ve hem fenerlerle gezip hem de belli yerlere ateş yakıp üzerinden atlıyorlar. Çoçuklara çoğu zaman anne, babaları da eşlik ediyor ve Konya renkli bir akşama şahit oluyor o gece :)!

Şivlilik ne zaman kutlanır?

Her yıl Regaip Kandilinin sabahı şivlilik günüdür. O yüzden bir kaç gün öncesinden aileler hazırlıklarını yapar, marketler şeker ve çikolatalarla dolup taşar. Eğer şivliliğiniz hazırsa o sabah erkenden zil sesini duymaya hazır olun :)! O gün öğlene kadar kapı zili susmaz bazen ikindini de bulur.

İşte Konyamızın şivlilik adeti. Zaman ilerledikçe adetler değişse de ben Konya'da şivlilik adetinin hiçbir zaman unutulmayacağını biliyorum. Ve böyle güzel geleneklerin hiç unutulmamasını diliyorum.

Regaip Kandiliniz mübarek olsun..



29 Mart 2017 Çarşamba

Flormar Tırnak ve Tırnak Eti Bakım Yağı

İşte her gün fiks kullandığım ürünlerden bir tanesi Flormar Care&Go Cuticle Oil namı değer Flormar Tırnak ve Tırnak Eti Bakım Yağı. Sonbahar ve kış mevsimleri cildimiz nasıl kuruyor ve pul pul oluyorsa tırnaklarımızda da ekstra bi zayıflama ve kırılmalar oluyor bilmiyorum bu durum bi tek ben de mi ama ben bu durumdan aşırı şikayetçiyim tabi. Çünkü sağlıklı ve güzel görünümlü manikürlerin ana kaynağı bakımlı tırnaklar ve mümkünse sertleşmeyen ve kurumayan tırnak etleri.

flormar tırnak bakım yağı

Benim özellikle sağ elimdeki tırnaklarımda bi zayıflık söz konusu. Aşırı uzatamıyorum mesela ya da biraz uzattığımda en fazla bir hafta kırılmadan sağlıklı duruyor sonra illaki bi yerlerde çatlamalar ve kırılmalar başlıyor ve hadi hemen bakıma. Bir de tırnak etlerimde kuruma ve sertleşmeler söz konusu. Her gün nemlendirici kullansam da muhtemelen vitaminsel eksikliklerden de kaynaklanan bi durumla karşı karşıyayım. Bunun üzerine ben de bu aralar tırnak bakım yağlarına aşırı odaklandım ve bir kaç ürünü sıkı bi şekilde kadrajıma aldım. Bu ürünlerden biri de Flormar Tırnak Bakım Yağı.

flormar tırnak ve tırnak eti bakım yağı

Flormar tırnak ve tırnak eti bakım yağı ile Flormar Arty Pop serisi sayesinde tanıştık. Dıştan bakıldığında bu süngerli asetonlara ne kadar da benziyor değil mi :)? Çünkü bunun içinde de bir süngerimsi yapı var ve bu süngerimsi yapı limon ve tatlı badem yağı özleri ile kuşatılmış. O limon kokusunu çok net alıyorsunuz diyim :) Ben limon kokusunu sevdiğim için aşırı hoşuma gidiyor ama sevmeyenleri bilemiyorum tabi.

Ürünü aynı görseldeki gibi kullanıyorsunuz. Tırnağını içine batırarak çevir ve çek! Sonrasında bu güzel bakım yağı tırnak etrafınızı kuşatıyor ve yumuşatıyor da tabi.

tırnak bakım yağı

Ürünü gece yatmadan önce kullanıp güzel bir uyku çekiyorum ve tırnak etlerim şu aralar şeytan kulağına yumuşacık, tırnaklarım da ekstra bakımlı :) O yüzden çok severek kullanmaya devam edeceğim bu tırnak bakım yağını ve umarım Flormar bu ürünü stoktan hiç kaldırmaz koleksiyon ürünü olması itibari ile. 

Sizler tırnak bakım yağı olarak ne kullanıyorsunuz? Yorum ve önerilerinizi beklerim.

Sevgiler




Yurtdışı Alışverişim / Nurbesten.de

Herkese selam.. Dün blogda ücretsiz kargolu yurtdışı alışveriş siteleri nden bahsetmiştim biliyorsunuz bunlardan biri de Nurbesten.de idi. Nurbesten son dönemler keşfettiğim bir Alman alışveriş sitesi. Sitede renkli kozmetik, nail art malzemeleri, takı ve aksesuarlar ve  çantalar bulabilirsiniz. Üstelik çok uygun fiyatlı nail art süslemelerini de burada bulabilmeniz mümkün :) Teslimat süresine gelince de inanın 2 hafta gibi çok kısa bir sürede geldi ve herhangi bir sorun yaşamadım.

yutdışı kozmetik alışverişi

Siteden neler aldım? Önce göz makyajında toprak tonlarını görünce dayanamayan ben dış kabını da çikolataya benzettiğim Fashion Nova far paletini aldım :) Renkler de zaten çikolata tonlarındaki kahveleri barındırıyor bir de açık tonlu bi kaç renk var tabi.

fashion nova far paleti

Paletin sağlam kapaklı güzel bir ambalajı var. İçerisinde 10 farklı renk bulunuyor ve sağdaki 6 renk günlük kullanım için çok hoş renkler. Pigmentleri orta derecede, biraz daha yoğun pigmentli olmasını isterdim ama günlük makyajı kurtarır diye düşünüyorum.

Diğer aldığım bir ürün ise yerli ve yabancı birçok youtuber da gördüğüm uygun fiyatlı ama güzel performanslı bu Popfeel likit mat ruj. Popfeel mat rujların tam 12 rengi var ve gönlüm mora çalan 12 numarada olsa da fazla cesur bir renk olacağı için kendi bildiğim ve sevdiğimden şaşmayıp tatlı bir nude pembesi olan 07 numarayı aldım :)

popfeel likit mat ruj

Bu likit mat rujun yapısı diğerlerine göre daha yumuşak ve sürümü de çok kolay. Hatta sürerken lipglossumsu bir etki yaratırken hafif ıslakmış gibi bir kaç saniye sonra tabiki sabitleniyor ama dudakları da kurutmuyor bence gayet hoş! İlk defa bu kadar uygun bi fiyata bu kadar güzel performanslı bir ürün gördüm. Fiyatı bu arada €2.20

Hep siyah ya da mavi eyeliner kullanacağız diye kim demiş kahverengi eyelinerin nesi eksikmiş :) Kahverengi göz kalemlerini sevdiğim kadar eyelinerler de hep dikkatimi çekerdi bu sefer ben de neden denemeyeyim deyip kaptım bi tane. 

kahverengi aylaynır

kahverengi eyeliner

Bu eyelinerin hafif kalın bir ucu var bu yüzden çok rahat sürebiliyorsunuz oraya buraya dağıtmadan. Pigmenti falan da çok güzel ve çok doğal bir göz makyajı ortaya koyuyor. 

Ve son olarak da alışverişimin en renkli ve en şirin ürünleri olan Born Pretty Store Glitterler Tozlara gelelim :) Bu renkli ve ışıltılı glitter tozları çok seveceksiniz. Hazır yaz da kapıdayken rengarenk nail artlar yapabilir adeta bir görsel şölen oluşturabilirsiniz. Ben ilk gözüme kestirdiğim ve en çok tercih ettiğim üç rengi kaptım. Kırmızı, pembe ve mavi :) Her birinin fiyatı €2.04.

born pretty store glitter

Pembe glitter aşkına tam yemelik bir şeker gibi :) Pembe glitter toz huzurlarınızda. Fiyatı için buraya.

pembe glitter toz

glitter oje

Huzurun rengi mavi ise mavi glitter toz ve mavi kombin de huzurlanızda :)

mavi glitter toz

Ve sonuncusu da cesaretin ve aşkın rengi kırmızı. Ojede ise joker renk bana göre o yüzden kırmızı glitter toz da olmazsa olmazlardan :)

kırmızı glitter oje

İşte benim son dönem yaptığım yurtdışı makyaj alışverişim bu şekilde. Ürünleri denedikçe detaylı yazacağım ama sizler nasıl buldunuz :)? Yorum ve düşüncelerinizi beklerim.

Sevgiler



28 Mart 2017 Salı

Ücretsiz Kargolu Yurtdışı Alışveriş Siteleri


ücretsiz kargolu yurtdışı alışveriş siteleri

Uzun zamandır yurtdışı alışveriş sitelerinden alışveriş yapıyorum ve artık tecrübeyle sabit bugün sizlere ücretsiz kargolu yurtdışı alışveriş sitelerinden seçtiğim birkaçından bahsedeceğim. 

Biliyorsunuz ki yurtdışı alışveriş limiti 2017 itibari ile malesef 75 euro dan 30 euroya düşürüldü ve bu yüzden biraz canımız sıkıldı haliyle. Çünkü limiti aşınca belli bi miktar gümrük vergisi ödemek zorunda kalacağız. Gümrüğe takılıp da gelemeyen ürünleri saymıyorum bile. Özellikle kozmetiklerde bu çok başımıza geliyor. Firma ürünü gönderiyor sonra bekle babam bekle bi bakıyorsun ürün gümrüğe takılmış. O yüzden umarım bu limit tekrar yükselir de bizim de başımız çok ağrımaz. 

Şimdi sizlere yurtdışından rahatlıkla alışveriş yapacağınız (tabi limiti de dikkate alarak) ve kargo ücreti neymiş derdi yaşamayacağınız bir kaç siteden bahsedeceğim. En azından aklınızda bi kaç seçenek olsun,


Yurtdışı alışveriş limiti 30 euro olunca haliyle alışveriş yaparken on kere düşünüp öyle yapıyoruz. Ücretsiz kargolu yurtdışı alışveriş siteleri de kadrajımıza giriyor böylece. Benim şimdi sizlere bahsedeceğim sitelerde Free Shipping Worldwide (ücretsiz kargo) imkanı ile alışverişlerinizi içiniz rahat bi şekilde yapabilirsiniz. Bunlardan biri çok yakın bi zamanda hem kıyafet hem de makyaj ürünleri alışverişi yaptığım Yoshop. Ücretsiz kargo imkanı olan ve sitede giyimden tutun da bahçe aksesuarları, mücevher, makyaj ürünleri ve makyaj aksesuları gibi binbir envai çeşidi bulabilirsiniz. Sitenin ayrıca Community kısmı var ki Google App Store den indirip o topluluğa üye olarak, çeşitli paylaşımlarda bulunabilir dünyanın her yerinden sayısız insanla sohbet etme imkanı bulabilirsiniz.

Yine sıkça alışveriş yaptığım ve uygun fiyatlı güzel elbiselerini çok sevdiğim bir site Dresslily. Sadece elbise değil tabi, ayakkabı ve çantalar, takı ve aksesuarlar da var. Büyük bedenlilere de oldukça fazla elbise çeşidi var genelde Türkiye'de büyük beden ürün bulma sıkıntısı var biliyorsunuz farklı seçenekler için bu siteye göz atın.


İsmi Türkçe gibi gelse de kendisi bir Alman alışveriş sitesi. Bu site esas itibarile nail art tutkunlarına özel açılmış bir site adeta. Normalinde kozmetik ürünleri de bulabilirsiniz ama nail art tutkunları için biçilmiş bir kaftan adeta. Rengarenk ojeler, takma tırnaklar, nailart süslemeleri, glitterler, makyaj fırçaları, takı ve aksesurlar burada. Ben dayanamayıp o simli Born Pretty Store glitterlerinden alıp kullanmaya başladım bile harika diyebilirim, fiyatları da bi o kadar uygun yani. Mutlaka inceleyin.


Bu siteyi de Google da gezinirken fark etmiştim. Çok şık elbiseler ve bluzlar var. Giyim üzerine bir Çin alışveriş sitesi ve yine kargo ücretsiz. Ama burada fiyatlar biraz yüksek :) Gümrük vergisi olayına takılmıyorsanız bakabilirsiniz :) 


Ünlü markaların ayakkabı ve çantalarını bulabileceğiniz bu sitede de dünyanın her yerine kargo ücretsiz

Şimdilik benim size önerebileceğim siteler bunlar. Elbette çok uygun kargo fiyatı ödediğiniz ya da belli bir limitte kargo ücreti ödemediğiniz siteler de var ama ben yazı başlığından sapmayarak bugün sadece sizlere ücretsiz kargolu yurtdışı alışveriş siteleri nden bahsettim. Umarım sizler için bir rehber olabilmişimdir :)

Sevgiler



27 Mart 2017 Pazartesi

AMWAY ARTISTRY VOLUME MASKARA

Amway makyaj ürünleri son dönemlerde ARTISTRY serisiyle çok sıkça karşımıza çıkmaya başladı ve duyduğuma göre Amway Artistry dünyanın en çok satılan ilk beş premium markası arasındaymış. Normalinde ben bu markayı her daim temizlik ürünleri ile bilirken son dönemler keşfettiğim makyaj ürünlerini de deneyeceğim için oldukça heyecanlandım ve ilk olarak hemen gözüme çarpan Amway Artistry Volume Maskarasını denemeye karar verdim. 


Neden ilk bu maskarayı denemek istedim çünkü Volume Maskara. Etkili ve ekstra hacimli kirpikler vaat ediyor. Ben zaten maskara aşığı bi insanım çantamda belki bir ruj bile bulunmasa bir maskara mutlaka bulunur çünkü bakışlar ve göz makyajı en çok dikkat ettiğim şeydir. 

Amway Artistry Signature Eyes Volume Mascara, yaldır yaldır parlayan şık ve hoş bir ambalaja sahip. Güneşe falan tuttuğunuzda ışıl ışıl parlıyor :) Maskaranın kapağını açarken ise o kalın fırçasını ve yoğun kıvamını hissedeceksiniz. Fırçaya bolca yayılmış maskarayı kirpiklerinize sürerken sizden ricam o yoğun kıvamını biraz sıyırıp öyle sürmek zira kirpiklerinizde çok hafif topaklanma oluşabilir. Bende ilkin öyle oldu çünkü :) 

amway artistry maskara

Kirpiklere nasıl güzel bir hacim veriyor cidden anlatamam. Bana göre bu yılın en güzel hacim veren maskara keşiflerinden! Efsane yani! Kirpiklerime tek kat uyguladığımda bile o kirpiklerimin her birine nasıl bi kalınlık verdiğini görünce gözlerime inanamadım, hatta kurumasını bekleyip ikinci kez uyguladığımda sanki takma kirpik takmışçasına bir etki yarattı. Yalana gerek yok sevindim sadece sürerken o topaklanma meselesine dikkat etmenizi öneririm. Bir de ben bu maskarayı uygularken çok dikkatli uyguluyorum çünkü fırçadaki fazlalıklar kirpiklerinizin yapışmasına da sebep olabilir dikkatli sürülmezse. Bu hususlara dikkat ederseniz olay tamam!

Temizlik kısmına gelirsek de malesef temizlerken biraz zorlandığımı itiraf etmeliyim. Kirpiklere aşırı şekilde tutunan maskara verdiği güzel hacim kadar çıkarken sizi biraz zorlayacak. Çift etkili iyi bir makyaj temizleyicisi ile çok nazikçe temizlemenizi isteyeceğim çünkü zor çıkan maskara kirpiklerinizi bir iki bir iki asılabiliyor :) Sonra önünüzde kirpiklerinizi görmek istemezsiniz heralde :) O yüzden aşırı nazik hareketlerle temizlerseniz o sıkıntıyı da aşarsınız nacizane tavsiyem.

amway artistry volume maskara

Yaklaşık 3 haftadır benim izlenimlerim böyle. Amway Artistry Makyaj Ürünleri nden ilk deneyimim bu maskara ile oldu ve devamı da gelecek. Şimdi sırada yine aşırı merak ettiğim likit göz farı var. AMWAY ARTISTRY serisini sizler nasıl buldunuz, favori ürünleriniz var mı? Amway Artistry Volume Mascara hakkındaki düşüncelerinizi de ekleyin lütfen :)

Sevgiler




Pixi Beauty Güzellik Ürünleri

Geçtiğimiz bi kaç hafta önce Londra'dan çok hoş bir paket almıştım. Pakette ise bahara merhaba diyen çok hoş bir makyaj kiti bulunuyordu :) Bahara bir makyaj bloğu olarak böyle güzel sürprizlerle girdiğim için çok mutlu oldum tabi :) Pixi Beauty Londra merkezli bir güzellik kuruluşu. Kadınlardaki doğal güzelliği ortaya çıkarmak adına birbirinden renkli ürünlere imza atıyor.

pixi beauty makeup

Bana gelen Hello Rose isimli paket adeta gül kokulu bir paketti sanki :) Gül kurusu tonlarının hakim olduğu bir aydınlatıcılı allık ve bir lipgloss ile mat herşeye artık hoşçakal demenin vakti geldi diyen Pixi Beauty nin bir ışıltılı makyaj bazı ile karşılaştım :) 

Paketin yıldızı bana göre ışıltı veren losyon Glow Booster oldu :)! Çok hafif ışıltı veren bu güzel losyonu hem ışıldamak için cildinize hem de makyajınızı vurgulamak için makyaj altı bazı olarak yüzünüze kullanabilirsiniz. Ben elime çok hafif uyguladım ve çok beğendim bu sevimli şeyi. Bu yaz benimlesin :)!

glow booster

Gülkurusu tonundaki aydınlatıcılı allık ise yine tam yazlık bir ton. Beyaz tenlilere ve kumrallara özellikle harika olur. Yanaklarda hafif ışıltılı bir dokunuş sağlıyor. Allığınızı uyguladıktan sonra aydınlatıcı ile de onu vurgulayabilirsiniz. Yalnız rengini birazcık az pigmentli buldum açıkçası allık fırçasına bi kaç kez dokunmama rağmen tam istediğim rengi alamadım ama hafif dokunuşlar sevenler için güzel bir allık/aydınlatıcı ikilisi olabilir.

hello rose

Son olarak da ilk bakışta rengini çok beğeneceğimi düşündüğüm ama lipgloss yapısından dolayı ah keşke mat olaymış diye içlendiğim bu lipgloss çıktı paketten. Dolgun görünümlü dudakları sevenler için çok hoş bir lipgloss ya da çok sevdiğiniz bir rujun üzerine uygulayabileceğiniz güzel bir parlatıcı ve vurgulayıcı olabilir. 

pixi beauty güzellik ürünleri

İşte Pixi Beauty Güzellik Ürünleri bu şekilde. Hello Rose bahara ve yaza merhaba diyen hoş bir kit olmuş ve paketin fiyatı £20. Aynı paketin şeftali tonlarına hakim bir çeşidi daha var Hello Glow isimli onu da inceleyebilirsiniz. £35 ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücretsiz ve Türkiye'ye gönderimleri var. Peki ya sizler nasıl buldunuz? İçlerinden en beğendiğiniz hangisi oldu :)?

Sevgiler



24 Mart 2017 Cuma

EEOSE SAÇ DÖKÜLMESİNE KARŞI ŞAMPUAN

Bu cuma benim için bol bereketli bir yazı günü oldu anlaşılan :) Günün üçüncü yazısı ile merhaba. Malum epeydir kullandığım ürünler var yazılmayı bekleyen  ve dolayısıyla bi an evvel yorumlarımı sizlerle paylaşmak istiyorum. Eeose Saç Dökülmesine Karşı Şampuanı da epeydir kullanıp bitirdikten sonra yazmaya karar verdim, bu şampuan bana yılbaşında gelmişti. 

Yaklaşık iki aydır yine yanında set olarak gelen Eeose Saç Dökülmesine Karşı Çift Etkili Dermatolojik Serum da dahil eşimle beraber kullandık. Zaten arkadaşlar bu şampuanı, serumlarla beraber kullanırsanız saç dökülmesine daha çok etki edeceği sitede de belirtilmiş bu yüzden beraber kullanımı en doğrusu ama ben onların yazısını ayrı bir yazıda yazacağım sadece. Bilmeniz gereken bi ön bilgi serumlar gece ve gündüz kullanılmak üzere 2 adet set halinde.

eeose saç dökülmesine karşı şampuan

Eeose Saç Dökülmesine Karşı Şampuan, kuru/normal saçlar ve yağlı saçlar için olmak üzere iki farklı formda karşınıza çıkıyor. Bendeki kuru/normal saçlar için olanı çünkü benim saçlarım çok yağlı değil zaten. Şampuan 300 ml'lik pompalı bir şişede bulunuyor. Şeffaf bir rengi var ve köpürmesi çok güzel. Saçları temizlemesi ve yağdan arındırmasını çok sevdim ben ilk etapta.

Dökülme noktasında ise şöyle söyleyebilirim, dökülmeyi tamamen durdurmadı ama saçlarımın belli bir kullanım sonrasında ( bitişine doğru) daha az döküldüğünü fark ettim. Ama bu azalma gözle görülür bir azalma değildi benim için. Çok büyük beklentide olanlar için ürünün düzenli bi süre daha kullanılması gerektiğini düşünüyorum bu 6 ay olur, 1 sene olur bilemiyorum.

eeose şampuan kullanıcı yorumları

Peki Eeose Şampuanın saçlarıma katkısı ne oldu?

* Saçlarımı daha canlı ve daha yumuşak bir forma kavuşturdu.

* Duş sonrası zor taranan saçlarım daha kolay açılır oldu.

* Cildimde hiçbir şekilde tahriş ya da alerji oluşmadı.

* Saçlarıma verdiği temizlik hissi oldukça güzeldi.

* Koku noktasında hassassanız kokusu da gayet hoş bir koku.

Eeose Saç Dökülmesine Karşı Şampuan ve diğer ürünlerini tüm eczanelerde rahatlıkla bulabilirsiniz. Sizler nasıl buldunuz, deneyen oldu mu? Ayrıca aklınıza takılan bişey olursa ben buradayım :)

Sevgiler



Flormar Arty Pop Ojeler / FC07 Hopscotch

Flormar baharı rengarenk bir koleksiyonla karşılamıştı: Flormar Arty Pop. Koleksiyondaki bir çok ürünü ben çok sevdim açıkçası. Zaten renkli bir kişiliğe sahibim ve renklerle oynamayı severim. Hele de ojelerde baharı getiren renklere hiç dayanamam :) Flormar Arty Pop Koleksiyonundaki ojeler de 8 farklı renk seçeneğiyle baharı selamlıyor!

flormar arty pop koleksiyonu

Pastel tonlarının ağırlık bastığı bu seride benim en çok beğendiğim iki rengi deneme fırsatım oldu :) Biri bugünki bahsedeceğim FC07 Hopscotch diğeri ise FC05 Tıc Tac Toe. İkisi de birbirinden sevimli ve tatlı valla :) Flormar Arty Pop Full Color Nail Enamel serisindeki ojeler bence efsane! Peki neden? Bi kere tek katta istediğiniz rengi veriyor. Ve bu renk öyle soluk falan değil capcanlı, yoğun bi renk. Ben burada da tek kat uygulamış halini resimledim.

flormar ojeler full color

Ben bu ojeyi birazcık daha hareketlendirip yurt dışı siparişimden gelen Born Pretty nin minik kavanozlardaki o tatlı mı tatlı glitterlerinden pembesini de kullandım ve ortaya böyle birşey çıktı :) Sanırım ben bu yaz yoğun parlak renklere ağırlık vereceğim, dayanamıyorum :) Renk zaten şeker pembesi gibi birşey, sıklamen gibi de duruyor biraz. Ama çok tatlı olduğu kesin :) Ojeye buradan ulaşabilirsiniz Flormar online sitesinden şu an yalnızca 2.99 tl.

Bu arada glitterlerden ayrı bir alışveriş yazısında bahsedeceğim ama ojeyi nasıl buldunuz? Sizin Flormar Arty Pop Koleksiyonundaki en beğendiğiniz oje veya ojeler hangisi oldu? Bu yaz mat mı yoksa böyle ışıl ışıl yoğun parlak renklere mi ağırlık vereceksiniz :)?

Sevgiler



Deri Etek Kombinleri

Son zamanların en trend etek kombinlerinden biri de deri etek kombinleri. Sonbahar ve kış mevsiminin vazgeçilmez parçalarından biri olan deri etek kombinleri benim de en sevdiğim kombinler arasında. Deri etek üzerine salaş bir kazak ve altına mini bootiler ya da beyaz bir gömlek ve altına dolgu topuklu bir ayakkabı ve şık bir çanta ile de çok trend ve havalı bir kombin oluşturabilirsiniz.

deri kalem etek kombini

Peki deri etek nasıl kombinlenir?

* En çok tercih edilen deri etek modelleri, kloş ya da kalem etek modelleri biliyorsunuz. Ben her iki modeli de çok sevmekle birlikte vücut yapısına göre tercih yapmak gerektiğini düşünüyorum. Bi kere en başta diyeceğim deri etek giyiyorsanız altına veya üstüne tekrar bir deri parça giymeyin lütfen bırakın deri tek taraflı şıklığını belli etsin! Kombinde bir anlam kargaşası yaratmayın.

* Eğer ince bir bel ve geniş kalçalara sahipseniz pileli ve aşağıya doğru genişleyen deri etekleri tercih etmelisiniz ki basenler kapansın ve gönlünüze göre bir kombin olsun. Bu tarz etekler minyon tipli kadınlara çok yakışacaktır.

* Deri etekle hem spor bir şıklık yakalayabilir hem de klasik şık bir kombin oluşturabilirsiniz. Üzerine denim bir ceket giyerek spor şıklığı yakalayabilirken, şifon ya da ipek bir gömlek, şık transparan bir bluz ve yine onun üzerine giyeceğiniz sade şık bir blazer ceket ile gayet şık bir kombin de elde edebilirsiniz.

* Son olarak da deri eteğin altına giyeceğiniz ayakkabı seçiminden bahsedelim. Deri eteklerin altına genellikle kısa bootiler, çizmeler, ya da şık stilettolar tercih edilmeli. Artık deri eteğin üstüne ne giyilir ya da deri eteğimi nasıl kombinlerim diye düşünmeye gerek yok :) 

Benim bugünki kombinimdeki siyah deri kalem etek Romwe sitesinden. Kalem etekleri zaten çok severim ve deri ile bütünleşince de kendimi bi anda onu alırken buldum. Fakat şöyle bir sorunla karşılaştım ilk kez istediğim etek bana dar geldi :) Aslında her alışverişimde ebat ölçülerini kontrol edip öyle alışverişimi yaparım bu kez nasıl oldu bilemedim birazcık dar geldi dar gelince de benim kalın bacaklar ortaya çıktı :)

Onun dışında etek suni deri etek zaten. Çok hafif bir yapısı var ve kalem etek formunda olduğu için daha çok özel günlerde ya da ofiste şık bir kombin ile giyilebilir. Ben bu kombinimde üzerine beyaz bir gömlek ve belde biten kolları dantel detaylı şık bir bluz, altına da metalik taşlı gümüş renkli ayakkabılarımı giymeyi tercih ettim. Umarım beğenirsiniz.

deri etek nasıl kombinlenir

siyah deri kalem etek

Deri Etek: Romwe



23 Mart 2017 Perşembe

Flormar Creme Lip Gloss 004 Red Rush

Flormar Creme Lip Glosslar bildiğiniz lip glosslardan biraz farklı.. Lip glosslar çoğumuzun bildiği itibari ile parlak bir görünüm veren ve çoğu zaman dudakta yapış yapış bir his bırakan dudak ürünleridir. O yüzden malesef benim lip glosslarla aram pek iyi değildir. Mat görünümlü stick rujlar ve likit mat rujlar her daim en çok kullandıklarım arasında bu yüzden.

Flormar creme lip gloss da yapısı ile tamamen lip gloss hakkındaki tabularınızı yıkacak! Çünkü kremsi bir yapıda, ipeksi ve yumuşacık bir sürümü var ve sanki dudaklarınıza krem sürüyormuşçasına bir his bırakıyor. Rengini anında veriyor ve dudak kenarlarında iz bırakmıyor. Vee ilginç olanı lip glossu dudaklarınıza sürdükten sonraki bir kaç dakika içinde matlaşıyor ve sabitleniyor.

flormar mat rujlar


flormar creme lip gloss

Bendeki rengi 004 Red Rush. Bildiğiniz kırmızı ama sıcak alt tonlu bir kırmızı. Yani gündelik hayat için de kullanılabilecek bir renk aslında. Normalde kırmızı renk biraz cesaret isteyen bir renk ve ben gündelik hayatımda genelde pembe ve nude tonları kullanırken bu creme lip glossun yapısını çok sevdiğim için şu günlerde üst üste kullanıyorum bu ruju :) Bence bahar kapıdayken de bu kadifemsi mat rujları koleksiyonunuza eklemelisiniz.

En sevdiğim özelliğinden biri diğer likit mat rujlar gibi dudakta kuruma hissi bırakmaması yani dudaklarınızı nemli de tutuyor aynı zamanda :)

Benim Flormar Arty Pop serisinden en beğendiğim ürünlerden biri de bu creme lip glosslar oldu. Hemen 001 Pınk Island rengini de edineceğim. Sizler nasıl buldunuz, deneyenler oldu mu? 

Sevgiler



22 Mart 2017 Çarşamba

Ruj Organizeri

Her kozmetik tutkununun ve ayrıca makyaj bloglarının olmazsa olmazlarından biri de organizerlerdir. Küçüklü büyüklü, az çekmeceli, çok çekmeceli birçok makyaj organizerini artık piyasada bulmak mümkün. Kimileri hiç dışardan almak istemeyip bir "kendin yap" projesi ile mukavva kağıtlardan bu tarz organizerler yaparken kimileri de artık çok yaygın olan online alışveriş camiasından bu ürünü hemen alabiliyor. Ki sadece yurtiçi değil yurtdışı online sitelerden de çok rahatlıkla bu organizerleri uygun fiyatlarda alabiliyorsunuz çoğunda kargo ücretsiz de olunca cazip geliyor açıkçası.

ruj organizeri

Benim bugünki bahsedeceğim ruj organizerim de bu konuda oldukça uzman bi site olan Vpleksihome dan. Sevgili arkadaşım Fatmanın etkinliğinde hediye edildi. Vpleksihome da istemediğiniz kadar çeşit organizeri bulabilirsiniz. Kendileri bizzat tasarlayıp üretiyorlar. Daha önceden siteden 5 çekmeceli makyaj organizeri, fırçalık ve kulak çubukluğu edinmiştim. Bu ruj standı ile de tüm makyaj masamı çok güzel bir şekilde dizayn etmiş oldum. Ve bi ohh çektim. Düzene aşığımdır her zaman ve kalabalığı ve orta yerde gezinen alakasız şeyleri hiç sevmem. 

makyaj organizeri

Bu ruj standının yani ruj organizerinin orta büyüklükte tam 21 eşit bölmesi var vee tabiki ben bu organizere en çok kullandığım ruj ve ojelerimi yerleştirerek her gün elimi attığım anda bulmak istediğim ürünleri gözümün önüne dizmiş oldum :) İşimi sağlama almayı severim sonra orda burda ruj arayan çılgın bir Ümrana dönüşmeyi hiç istemem :)

Sizler de makyaj ürünlerinizi toparlayacak ve bir düzene sokacak organizer arayışındaysanız Vpleksihome daki makyaj organizerlerine bi göz atmalısınız. 

Sevgiler



21 Mart 2017 Salı

Flormar Push Up Definition Mascara

Malesef öyle her denediğim maskarayı seven biri değilim. Bazen o şahaşahalı ambalajların arkasında o kadar fos ürünler çıkıyor ki şaşıp kalmamak elde değil. Ama bugünkü bahsedeceğim Flormar Push Up Definition Mascara hem şık rose gold ambalajıyla hem de bana göre gayet güzel performansıyla favorim olan maskaralar arasına girmiş durumda.

flormar push up definition

Flormarın her serisinde patlayan belli başlı ürünler var ki hep en favoriler arasında yer almayı başarmış bu maskara da bana göre Future Historical serisinin patlayan ürünlerinden. Bu maskarada gördüğüm etkiyi her maskarasında göremedim çünkü malesef.. 

Flormar Push Up Definition maskara, silikon fırça yapısına sahip. Fırça yapısı aslında tam da benim istediğim gibi. Kirpikleri kavratıp uzatmasını hemen ilk etapta beklemeyin ama ikinci kez sürüldüğünde bence gayet güzel şeklini veriyor ve daha kalın görünümlü kirpikler elde ediyorsunuz :) Kirpikleri tek tek ayırıyor ve en sevdiğim özelliği de bu oldu açıkçası. Bağımsız ve uzun kirpikler..

flormar push up definition mascara

Flormar Push Up Definition maskara kullananlar genelde bu maskaradan çok memnun kalırken kimileri de hacim konusunda yetersiz bulmuşlar. Tabiki kirpik yapısına ve uzunluğuna göre her maskaranın etkisi farklıdır zira ben bu maskarayı günlük kullanım için çok ideal bir yapıda buldum ve hacim konusunda da bana çok yeterli geldi. Ama burada şu konuyu da atlamamak lazım, ben bu maskarayı kirpiklerime iki kez uyguluyorum ve istediğim sonucu o zaman alıyorum.

İki kez uygulamada da şuna dikkat edin, maskarayı ilk sürüşünüzden sonra biraz bekleyin hafif kuruduğunda ikinci kez uygulayın, kurumadan tekrar üstüne sürerseniz aynı işlemi yapmış gibi bişey olursunuz.

flormar maskaralar

makyaj blogları

Bu maskarada genel olarak akma,bulaşma ya da topak topak olma gibi problemlerle hiç karşılaşmadım. Genel performansını çok beğendim ve şu an tam da sitesinden çok büyük bi indirimdeyken hemen yedeklemeyi düşünüyorum. Ürüne buradan ulaşabilirsiniz. Sizler nasıl budunuz? Deneyen oldu mu?

Sevgiler



20 Mart 2017 Pazartesi

#tarcineventscicekkadinlar Etkinlik Sponsorları

Herkese merhaba.. Daha önce bahsettiğim sevgili Tarçın Events Fatma'nın kadınlar günü etkinliği yazısına buradan ulaşabilirsiniz. Çok bekletmeden bugün de sizlere etkinlikte yer alan değerli sponsorlarımızdan bahsedeceğim :)

Öncelikle bizleri lezzetli ikramları ile buluşturan ve sonrasında da bizlere özel güzel paketleri ile elimizi boş çevirmeyen Wishmore Hotel'e sonsuz teşekkürler.. Kurabiyeler çayın yanında hemen tüketildi :) Ayrica bir günlük ücretsiz Fitness&Spa hizmeti de hediye edildi, degerlendiremesem de çok hoş bir jestti bence :)


Yine birbirinden güzel makyaj organizerleri ile bizlere eşlik eden @vpleksihome herkese farklı sürprizler yaptı. Bana da çok tatlı bir ruj organizeri geldi ki hemen ojelerimi ve rujlarımı yerleştirdim. Organizer koleksiyonuma bir yeni parça daha eklendiği için mutluyum :) Vpleksihome makyaj organizeri yazıma uğramak isterseniz üzerine tıklayabilirsiniz.


Amway ilk kez deneyeceğim ve çok merak ettiğim kozmetik ürünleri ile bizlerleydi. Ayrıca çok cömert bi paket olmuştu, içlerinde göz kalemi, maskara ve likit göz farını denemek için sabırsızlanıyorum :)


Odak Parfümeri, şık kılıflardaki parfümleri ile bizlerleydi. Bana daha önce de denediğim Süslü isimli parfümü geldi. Gizemli ve kalıcı kokuları sevenler bakabilir.


İki güzel kıyafet sponsorumuz vardı ki bunlardan biri @es_modaaa. Hepimize elbise, etek, bluz gibi çok şık parçalar göndermişti ki bana da siyah triko elbise denk geldi. İlk kombinimi hemen instagram hesabımda paylaşacağım :)


@meleklifemoda ise bizlere çok hoş kamuflaj yelekler göndermişti. Kot üzerinde harika duracağına eminim :)


Kıyafetten o kadar bahsetmişken takı konusuna girmesek olmaz :) Moda bloglarının vazgeçilmezlerinden biri de takıdır malum :) Sevgili @takitakalim a ne kadar teşekkür etsem az bu güzel kolyeyi aşırı beğendim, arkadaşlar da baya baya göz koydu yani :D



İlk defa ürünlerini deneyeceğim Bionnex markası da isimlerimize özel kutularda cilt bakım ürünleri ile bizlerleydi. Yenileri denemeyi severim yorumlarımı bloğa aktaracağım :)


Beliz Kozmetik yine bizleri yalnız bırakmamış ve o çok sevdiğim insan saçından yapılan takma kirpikleri, White Glo beyazlatıcı diş macunu ve dudak balmları ile bizlere eşlik ettiler. Kirpiklere nasıl sevindiğimi anlatamam zaten kısa süre içinde yazısı da gelecek bile :)


Doğadan gelen güzelliği bizlere yansıtmayı hedef edinen  Thalia Kozmetik de bu etkinlik ile ilk kez tanıştığım markalardan oldu. Dolayısıyla peeling ve nemlendiricilerini ilk kez deneyip yorumlayacağım :)


Biota59elements ise yine yapmış yapacağını :) Yeni piyasaya sürdüğü Anti Wrinkle gece kremi, makyaj temizleme suyu ve maskarası ile bizlerleydi. Maskarası en en önceliğim olacak.


Revox da at kuyruğu serumu ve saç bakım maskesi ile bizlere eşlik etti :)


Cosmed uzun bi aradan sonra kuru ciltler için olan nemlendirici krem ile yeniden aramızdaydı.


Yine saç bakım ürünlerini çok severek kullandığım Hc Care de son dönem çıkardığı göz kremi ve makyaj temizleme suyu ile bizlerleydi. Makyaj temizleme suyunu denemeye çoktan başladım yorumları yakında gelir :)


Gelirlerinin büyük bir kısmı patili dostlarımıza giden ve çeşit çeşit mumlarıyla ortamimiza renk katan @mumyak da bizlerleydi :)


Son olarak da mutfağımızda çok işimize yarayacak harika tupperwareleri ile @tupperwareefe de bizlerleydi ve bana yoğurt ve hamur mayalamak için rahatlıkla kullanabileceğim güzel bir tupperware geldi, ilk deneyimimi ev yoğurdu yaparak blogda paylaşacağım :)


Ve sponsorlar yazısının da burada sonuna gelip sevgili Fatma'ya emeklerinden dolayı sonsuz teşekkür ederim. Detaylı ürün incelemelerim ise çok yakında burada olacak. 

Sevgiler 



Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.

Web Tasarım: Senino Tasarım